Меню
Про магазин
Допомога
- Центр допомоги
- Час і способи доставки
- Митні платежі
- Способи оплати
- Повернення
- Рекламації
- Догляд за взуттям
- Таблиця розмірів
Корисні посилання
Меню
Про магазин
Допомога
Корисні посилання
В нас відомі бренди завжди під рукою! Ми доклали максимум зусиль, щоб запропонувати Вам широкий асортимент товарів. На Modivo ви обов'язково знайдете щось для себе. Замовлення та пошук товарів дуже інтуїтивно зрозумілі. Найкраще переконайтеся самі, зробіть замовлення і подивіться, наскільки це просто.
Поширені питання
Нічого страшного. Ти можеш легко скинути пароль до свого акаунта. Все, що потрібно зробити, це ввести адресу електронної пошти, на яку було створено твій акаунт. Ми надішлемо посилання для зміни паролю на Твою поштову скриньку. І це все! Після того, як Ти встановиш новий пароль, Ти зможеш знову насолоджуватися доступом до свого акаунта.
Підозрюєш, що хтось може мати доступ до Твого акаунта MODIVO? Ти можеш легко змінити свій пароль у будь-який час.
Як це зробити?
1. Увійди у свій акаунт.
2. В панелі акаунта перейди в категорію "Мої дані".
3. Введи свій актуальний пароль та новий пароль у відповідне поле.
4. Збережи зміни і все готово! Твій пароль змінено. Пов'язані питання.
Щоб внести зміни в оформлене замовлення зв’яжіться з гарячою лінією за номером: +380947111125 або напишіть повідомлення на: info@modivo.ua
Щоб скасувати замовлення, будь ласка, запустіть посилання внизу повідомлення про підтвердження замовлення. Ви можете скасувати своє замовлення лише до того, як воно отримає статус "У реалізації".
Заради зручності Ваших покупок, всі наші продукти точно виміряні. Порівняйте індивідуальні розміри вибраного елемента, доступні на сторінці продукту, з розмірами вашого тіла і насолоджуйтеся успішними покупками.
Якщо отриманий Вами товар відрізняється від замовленого, просто поверніть його та одразу ж зробіть повторне замовлення на бажаний товар!
Вибрані товари будуть негайно зарезервовані для Вас і відправлені протягом 24 годин після оплати.
Не можете дочекатися посилку? Вам цікаво відправили Ваше замовлення? Або, можливо, Ви просто хочете знати, де в даний час знаходиться посилка з покупками Вашої мрії? Це не складно!
Ми доклали всіх зусиль, щоб Ви отримали Вашу посилку якомога швидше. Ви можете відстежувати її місцезнаходження в будь-який час. Все, що вам потрібно зробити, це зайти на веб-сайт вибраного перевізника і вказати номер накладної.
Перевірте, наскільки це просто!
Meest
Натисніть тут щоб відстежити замовлення
Щоб зробити повернення, дійте наступним чином:
1. Увійдіть до свого облікового запису за адресою www.modivo.ua, а потім перейдіть до закладки
"Здійснити повернення". Якщо у вас немає облікового запису, увійдіть на веб-сайт www.modivo.ua/povernennja-i-obmin і заповніть форму зворотнього зв'язку.
2.
Заповніть дані, виберіть продукти, які потрібно повернути, а потім виберіть причину повернення.
3. Виберіть одну з доступних форм повернення. На
вибір у вас є такі варіанти: - Для відправки посилки через Meest Express вкажіть адресу – 79035, м. Львів, вул. Зелена 147, отримувач – Росан Глобал Modivo.ua,
номер тел. 0676702303. Для відправки чере Meest Express виберіть послугу до Дверей. - Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть Відділення Нова Пошта №3,
вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан (Повернення Modivo.ua). - Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу – 79000, м. Львів, вул.
Словацького 1 а/с 79.
4. Заповнений та підписаний бланк для повернення товару вкладіть у середину коробки.
Якщо вам потрібен новий бланк, ви
можете роздрукувати його на сторінці підсумовуючи Ваше повернення онлайн або завантажити
тут.
5. 5. Забезпечте продукт, який потрібно повернути, а потім помістіть його в коробку разом із заповненим документом повернення. Здійснюючи
повернення, не забудьте повернути продукт з набором непошкоджених пломб і бірок.
6. Відправте посилку відповідно до інструкцій щодо обраного раніше
методу повернення, яку передамо вам під час процесу повернення онлайн.
Щоб видалити акаунт і дані, які там знаходяться просимо з нами зв’язатися, наприклад зателефонувавши на нашу інфолінію або написавши електронне повідомлення (детальну інформацію можна знайти в закладці Контакт).
Check out the frequently asked questions in the Help Center or contact us