Меню
Про магазин
Допомога
- Центр допомоги
- Час і способи доставки
- Митні платежі
- Способи оплати
- Повернення
- Рекламації
- Догляд за взуттям
- Таблиця розмірів
Корисні посилання
Меню
Про магазин
Допомога
Корисні посилання
Купуючи в нашому інтернет-магазині, Ви можете бути впевнені в тому, що придбали 100% оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. На кожен товар діє 2-річна гарантія, протягом цього часу Ви можете відправити його на рекламацію. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Потрібно відправити по гарантії? Нічого складного! Всього кілька кроків і ми покажемо як це зробити.
CМи б хотіли прийняти всі рекламації, але, на жаль, в деяких ситуаціях ми не можемо цього зробити. Ми повинні мати реальні ситуації, що пошкодження виникло з вини виробника. Тому оцініть стан товару і переконайтеся в тому, що вони не виникли внаслідок неправильного використання або ж догляду.
Немає підстав для рекламації якщо:
Якщо Ви переконані, що товар підлягає рекламації, скачайте бланк рекламації для одягу або взуття, заповніть його та вкладіть в коробку разом з товаром
Як здійснити рекламацію?
1. Скачайте бланк рекламації для одягу або взуття і заповніть його.
2. Запакуйте товар і додайте бланк рекламації, відправте посилку на адресу:
- Для відправки посилки через Meest ПОШТА вкажіть адресу – 79035, м. Львів, вул. Зелена 147, отримувач – Росан Глобал Modivo.ua, номер тел. 0676702303. Для відправки через Meest ПОШТА виберіть послугу до Дверей.
- Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан (Повернення Modivo.ua).
- Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу – 79000, м. Львів, вул. Словацького 1 а/с 79
*Слід пам'ятати, що посилку з поверненням оплачує клієнт.
3. Твоя рекламація буде розглянута спеціалістами.
4. Протягом 14 днів від моменту отримання посилки за однією з вказаних адрес на адресу електронної пошти відправимо рішення відносно фінального розгляду Вашої рекламації.
Розгляд рекламації
1. Якщо Ваша рекламація матиме статус “погоджена”, пропонуємо Вам: обмін, ремонт або повернення коштів.
2. Якщо Ваша рекламація матиме статус “частково погоджена”, пропонуємо Вам зниження ціни товару.
3. Якщо ж Ваша рекламація буде непогоджена, на жаль, ми не зможемо задовільнити Ваші очікування, вона отримає статус “відхилена”. На цій підставі ми повернемо Вам товар.
Поширені питання
Рекламації
Кожен продукт покривається 2-річною гарантією, протягом цього часу Ви можете оскаржувати її. Це правило поширюється на весь асортимент магазину, а також продукти, придбані під час акції.
Кожен продукт придбаний у нашому магазині покривається 2-річною гарантією. Це правило поширюється на весь асортимент магазину, а також продукти, придбані під час акції.
Ні, гарантія не поновлює термін відповідальності за продукт.
Термін гарантій на товар не продовжується на час, коли товар знаходився в ремонті.
Відповідно до актуального законодавства: "Клієнт має право вимагати повернення грошових коштів, однак продавець не зобов'язаний погоджуватися з Клієнтом, якщо дефект можна видалити, здійснити ремонт або продукт можна замінити. Пошкодження може бути ефективно усунуто. Ремонт відновить як функціональну, так і естетичну цінність.”
Якщо повідомлений дефект не був усунений, являв собою істотний і незнімний дефект, і у нас не було іншої такої ж моделі, то через відсутність інших можливостей ми здійснюємо повернення коштів. Ви також завжди можете вибрати інший продукт з нашого великого асортименту.
1. Перевірте зовнішній вигляд посилки.
Перевірте зовнішню коробку. Вона повинна бути неушкодженою. Якщо вона ціла, прийміть посилку і підпишіть пакувальний лист.
Якщо щось викликає у Вас застереження, повідомте про це кур'єру і відкрийте посилку в його присутності. Ви також маєте право не приймати посилку або попросити скласти протокол про пошкодження.
2.Перевірте вміст посилки.
Відкрийте посилку і, якщо у Вас є заперечення щодо зовнішнього стану упаковки, перевірте з кур'єром, щоб переконатися, що отримані продукти є повними і непошкодженими.
Якщо стан посилки викликає застереження, попросіть кур'єра скласти протокол про пошкодження. Це необхідно для позитивного розгляду скарги перевізником.
Перш ніж підписувати заповнений протокол про пошкодження, перевірте, чи інформація, яка міститься в ньому відповідає фактичному стану.
Візьміть і збережіть копію протоколу.
Якщо кур'єр не хоче чекати, щоб написати протокол про пошкодження або Ви помітили пошкодження після його від'їзду, негайно повідомте про це нашу службу підтримки клієнтів.
Не хвилюйтеся, у Вас є 7 днів, щоб скласти протокол про пошкодження. Наш консультант прийме Вашу заяву, допоможе скласти протокол і буде підтримувати зв'язок з Вами до завершення справи.
3. Пам’ятайте!
Негайно повідомте про будь-які застереження щодо упаковки або вмісту по телефону та електронній пошті. Наші консультанти допоможуть і будуть підтримувати Вашу справу від початку до кінця.
Платформа ODR
Згідно з регламентом Європейського парламенту та Ради № 524/2013 від 21 травня 2013 року, ми надаємо електронне посилання на платформу ODR: ec.europa.eu/odr. платформа ODR є джерелом інформації про форми позасудового врегулювання спорів, які можуть виникнути між підприємцями і споживачами. Нагадуємо, що адреса електронної пошти, за якою ви можете з нами зв'язатися це: info@eobuwie.pl.