Меню
Про магазин
Допомога
- Центр допомоги
- Час і способи доставки
- Митні платежі
- Способи оплати
- Повернення
- Рекламації
- Догляд за взуттям
- Таблиця розмірів
Корисні посилання
Меню
Про магазин
Допомога
Корисні посилання
Ми докладаємо всіх зусиль для того, щоб замовлення дійшло до Вас якомога швидше
Ми готуємо замовлення та надсилаємо їх зазвичай протягом 24 годин.
Час доставки залежить від обраного виду транспорту.
Пам'ятайте, що терміни реалізації та доставки не включають суботи, неділі та святкові дні.
Про кожен етап повідомляємо Вас, надіславши електронний лист. Ви можете перевірити стан замовлення, увійшовши в індивідуальний обліковий запис клієнта.
Реалізація замовлення
Введіть у пошуковій системі назву продукту, який Ви шукаєте. Доступні фільтри допоможуть знайти ідеальну модель. Ви можете розділити продукти, у тому числі за типом, брендом, кольором, розміром і багатьма іншими параметрами.
Тссс ... Насправді, це набагато простіше, ніж здається!
Ми докладаємо всіх зусиль для того, щоб замовлення дійшло до вас якомога швидше.
Загальна тривалість реалізації замовлення включає його підготовку до відправлення та доставку.
Ми готуємо замовлення та відправляємо їх зазвичай протягом 24 годин.
Час доставки залежить від обраного виду транспорту.
Пам'ятайте, що терміни реалізації та доставки не включають суботи, неділі та святкові дні.
Повідомляємо Вас, надіславши електронний лист про кожний етап замовлення.
Ви можете перевірити стан замовлення, увійшовши в індивідуальний обліковий запис клієнта.
Щоб внести зміни до замовлення, просимо зв'язатися з Офісом Обслуговування Клієнта.
Щоб скасувати замовлення, будь ласка, запустіть посилання внизу повідомлення про підтвердження замовлення. Ви можете скасувати замовлення лише до того, як він отримає статус "Надіслано".
Які означення статусів замовлення?
Нове замовлення - Ваше замовлення було прийнято та зараз перевіряється.
Очікує на оплату - ми очікуємо, що Ви оплатите своє замовлення. Через 10 днів замовлення буде скасовано автоматично.
В очікуванні на доставку - замовлений
продукт транспортується для Вас з зовнішнього складу. Передбачений час доставки - від 2 до 3 робочих днів.
У реалізації - Ваше замовлення було укомплектовано і відправлено на склад для перевірки продукту та його упаковки.
Надіслано -
Ваша посилка вже отримала номер накладної. У цей момент чекає на отримання кур'єром або вже в дорозі до Вас.
Скасовано - замовлення було скасовано через відсутність оплати чи скасування електронною поштою. Ми не можемо відновити таке
замовлення. Продукти з закритого замовлення знову з'являться на нашому сайті протягом 24 годин.
Повернуто - Ваше повернення пройшло процес підтвердження. Протягом 7 робочих днів кошти повинні відображатися на вказаному Вами
рахунку.
Посилка не отримана - Ваша посилка повернулася до нас. Якщо Ви все ще зацікавлені в замовленому продукті, будь ласка, складіть нове замовлення.
Як безпечно отримати посилку?
Як безпечно отримати посилку?
1.Перевірте зовнішній вигляд посилки.
Перевірте зовнішню коробку. Вона повинна бути неушкодженою. Якщо вона ціла, прийміть посилку.
Якщо щось викликає у Вас занепокоєння, повідомте про це кур'єру і відкрийте посилку в його присутності. Ви також маєте право не приймати посилку або попросити скласти протокол про пошкодження.
2.Перевірте вміст посилки.
Відкрийте посилку і, якщо у Вас є заперечення щодо стану зовнішньої упаковки, перевірте з кур'єром, щоб переконатися, що отримані продукти є повними і непошкодженими.
Якщо стан посилки викликає занепокоєння, попросіть кур'єра скласти протокол про збиток. Обов'язково заповніть всі поля у формулярі і відзначте пошкодження упаковки. Це необхідно для позитивного розгляду скарги перевізником.
Візьміть і збережіть копію протоколу.
Якщо кур'єр не хоче чекати, щоб написати протокол про пошкодження або Ви помітили пошкодження після його від'їзду, негайно повідомте про це в нашу службу підтримки клієнтів.
Спокійно, у Вас є 7 днів, щоб скласти протокол про пошкодження. Наш консультант прийме Вашу заяву, допоможе скласти протокол і буде підтримувати зв'язок з Вами до завершення справи.
Негайно повідомте про будь-які заперечення щодо упаковки або вмісту по телефону та електронній пошті. Наші консультанти допоможуть і проведуть з Вами справу від початку до кінця.
Яка може бути максимальна сума замовлення при оплаті готівкою?
Ви можете скласти замовлення на суму до 40 000 грн на сайті і матимете можливість оплатити таке замовлення карткою на сайті або ж готівкою при отриманні, після перевищення цієї суми можлива тільки оплата карткою на сайті.
Check out the frequently asked questions in the Help Center or contact us