Будь в курсі знижок на Твої улюблені товари!
Дізнавайся швидше про новинки та актуальні акції.
Napapijri – це уособлення жаги до пізнання навколишнього світу. На характер натякає сама назва бренду, що перекладається з фінської як «полярне коло». Компанія була заснована в Італії у 1987 році. Спочатку вона виробляла туристичні сумки, а згодом розширила асортимент, включивши до своєї лінійки одяг та аксесуари для активного способу життя. Брендові товари від Napapijri official store сподобаються тим, хто шукає поєднання сучасного дизайну та надійних матеріалів.
З самого початку свого існування Napapijri активно експериментував з технологіями. Спочатку це було вощене бавовняне полотно – матеріал, який досвідчені полярники використовували для захисту від негоди, а бренд взяв за основу для пошиття курток і рюкзаків. Пізніше матеріали для створення одягу стали ще більш інноваційними: штучний наповнювач THERMO-FIBRE, еко-хутро Kanecarbon, надміцний матеріал Cordura, з якого пошито культовий анорак Skidoo. Це дозволило вдосконалити вироби Napapijri, зробивши їх ще більш міцними, практичними та функціональними.
Napapijri робить ставку на функціональність одягу. Це виразне поєднання вуличної моди, стилю casual та практичності, притаманній напрямку outdoor. Справжній мандрівник, на думку Напапірі, залишається таким усюди: в горах, на роботі та навіть вдома. При створенні колекцій Napapijri комбінує найсучасніші тренди та багатолітній досвід. Компанія добре вивчила вимоги своїх покупців до повсякденного вбрання. Вона вміє створювати комфорт, не жертвуючи стилем. В асортименті ви можете знайти зручний одяг на кожен день:
Зимова колекція взуття Napapijri представлена черевиками і снігоходами, а літня – кедами, кросівками лайфстайл, шльопанцями та сандалями. Для пошиття використовується натуральна шкіра. Також присутні альтернативні матеріали з покращеними властивостями: додатковим захистом від вологи, холоду або ультрафіолетового випромінювання.
Продукція бренду Napapijri не мають вікових обмежень. Вони сподобаються молодій аудиторії завдяки яскравим кольорам та стильному декору. Покупців більш зрілого віку up to 50 одяг, взуття та аксесуари преміум-класу приваблюють високою якістю у кожній деталі та практичністю.